Hängig


Skulle egentligen ha varit på Solvalla nu tillsammans med älsklingen och Kompis för att titta på när Tosca ska starta inom V-64. Men jag valde att stanna hemma eftersom jag känner mig hängig =( Börjar få ont i kroppen, har ont i huvudet och känner mig frussen! JAG VILL INTE BLI SJUK! Verkligen inte nu... Snälla håll tummarna för både mig och Tosca ikväll!

Så istället stannar jag hemma och försöker kurera mig med en stor kopp te och en skål med popcorn haha. Kanske inte bästa sättet att kurera sig, men det är i alla fall gott =) Bonde söker fru missar jag självklart inte!

Kramar på avstånd =)


Kommentarer
Postat av: Emelie

jaaaa! charmigt och väldigt pinsamt ,-)



Krya på dig!

Kram

2008-10-15 @ 21:18:50
URL: http://emmi82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0