Ledig måndag


Igår kväll bestämde jag mig för att höra med min chef om jag kunde vara ledig idag för att vara hemma med Kompis. Hade inte hjärta att låta den lilla krabaten vara hemma hela dagen själv. Det ska bli så skönt när dagiset drar igång för hans del så att jag vet att han får det roligt på dagarna :) Jag håller alla tummar jag kan för att det ska fungera bra och för att han ska trivas.

Gick upp redan 06:30 idag och har sedan dess i stort sett bara städat. Skönt att få en massa gjort så att jag kan slappna av resten av veckan.

Ikväll ska jag köra min kära Dina till Skråmsta stuteri för vidare transport ner till Jägersro imorgon. Hon ska ner till min vän Annette så att hon får ta hand om henne ett tag. Jag har kört fast och Dina verkar inte vara tillfreds i dagsläget. Så jag hoppas att hon kommer att trivas nere hos Annette och att hon kommer tillbaka till mig glad och fräsch sedan. Monsieur är förresten också där, så hon känner i alla fall någon när hon kommer ner :)

Från och med nu fram till julafton ska jag gå och fönstershoppa! Jag ska kolla efter saker jag vill ha och skriva ner dem på en önskelista. Perfekt tycker jag! Det är alltid så svårt att sitta där några veckor före jul och ska skriva en önskelista, då kommer jag sällan på något alls som jag vill ha. Dessutom måste jag försöka hålla lite i pengarna den här månaden, och då passar det bra att bara fönstershoppa =)

Hoppas att ni har en trevlig måndag. Kram.

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Hoppas det går bra för Dina! Är MdM också där nere nu? hur kommer det sig att ni flyttade från Christina?

Ha det!

2008-10-27 @ 22:51:29
URL: http://mylifeandme.blogg.se/
Postat av: Mia

Sandrah: Ja Monsieur är också hos Annette nu. Nej det fungerade helt enkelt inte för Medins, de visste inte vad de skulle göra mer. Så nu får vi se om lösdrift och lättare träning fungerar som en sista chans. Han får iaf ett bättre hästliv där nere om inte annat :) Kram!

2008-10-28 @ 12:36:44
URL: http://kattenslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0