Mysig fredagseftermiddag på stan


Idag efter jobbet åkte jag och älsklingen direkt till stan för en sväng främst på Åhlens City. Jag köpte en superfin och skön jacka från märket Elvine, som är mitt favoritmärke på jackor. Älsklingen fick med sig en fin stickad tröja från J. Lindeberg.

Sedan gick vi en promenad från city till Gamla Stan och tog en fika på Chokladkoppen. Jag tog varm vit choklad att dricka och en äppelpaj med vaniljsås. Älsklingen en latte och en blåbärspaj.

 
 

Jag verkligen älskar att göra något direkt efter jobbet på fredagar och sedan sjunka ner i soffan hemma och kolla på bra program på TV. Helgen känns så mycket längre då, och det är ju självklart ett plus!

Önskar dig en toppenfredag och helg!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ja det är mysigt att göra ngt på fredagseftermiddagen. Blir en bra start på helgen då=)

KRAM

2008-10-03 @ 21:34:23
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Mia

Madeleine: Ja jag håller med, det är absolut en bra start och jag är så nöjd över min jacka också =) Kram!

2008-10-04 @ 13:35:43
URL: http://kattenslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0