Tänk att så lite kan göra så mycket


I söndags fick vi reda på att vi fått en egen parkeringsplats till bilen. Trots att regnet vräkte ner och det blåste storm ute så skuttade jag ut på lätta fötter för att se vart vår parkerinsplats låg. Jag gick först upp till det sämsta stället av de två jag antog att det kunde vara, eftersom jag tyckte att det andra stället var för bra för att vara sant. Men döm om min förvåning när parkeringen INTE låg där, utan på det perfekta ställen precis bredvid vårt hus. Lycka! Den glada nyheten gjorde verkligen min söndag och det känns så skönt att inför vintern ha en egen plats att parkera på! Så skönt att slippa bli inplogad av plogbilen var och varannan dag innan man ska åka till jobbet.

Jag blev verkligen GLAD av den nyheten! Tänk att så lite kan göra så mycket =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0