Bloggtorka!

Ja, det är precis vad jag har för tillfället. Jag skulle gå in och skriva blogg för någon dag sedan, men då krånglade det ju här, och efter det har jag bara inte haft någon lust!

Jag kan verkligen inte förstå att det är julafton nästa söndag. Förstår ni det? NÄSTA SÖNDAG! För mig är det så gott som obegripligt, men ändå väldigt kul och mysigt. Måste ut och köpa lite julklappar bara, men jag ska vara ledig några dagar före jul, så jag får ta det då.

Dina var förresten bra i ett snabbjobb förra helgen. Han som körde sa att hon var en helt annan häst, mycket mjukare och smidigare, så det var väldigt kul att höra. Enligt honom var hon i stort sett startklar, men så bråttom ska vi då inte ha. Ska köra intervaller med henne nu i några veckor och sen får vi se. Ska försöka fixa drag på bilen också nu över jul, så att vi kan åka in till banan sen. Har tagit ut min licens nu också, så nu är jag b-tränare. Kul! Något jag länge gått och tänkt på/fantiserat om, som nu är verklighet!

Skulle vilja vara ledig lite mer i jul också. Just nu har jag bara tagit ledigt 4 dagar men skulle vilja vara ledig 2 till, men det går säkert inte att ordna tyvärr. Fantastiskt skönt med julledighet hur som helst!

Det blev inte total torka här ändå...

God Jul!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Kom på att jag kunde ha svarat här, la in ett svar på min egen blogg till dig :) Kul att det går framåt med Dina!!! Blogga på, kul att läsa om flera travisar!

2006-12-15 @ 23:12:43
URL: http://somi.sprayblog.se
Postat av: Anonym

kör du inte jobb själv?vem kör

2006-12-28 @ 20:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0