Äntligen helg!

Äntligen helg efter en ganska tuff vecka med tidiga morgnar (mornar, morgonar?), stressiga luncher och några sena kvällar. Det har verkligen varit mysigt att ha varit hundvakt, och hade det inte varit för ångesten över att Cookie har varit själv så mycket så vore allt underbart :)

Snart kommer mamma och pappa hit efter sin vistelse i fjällen och ska hämta hem deras kära hund igen. Men dom ska stanna här över natten, och när de kommer ska vi beställa kinamat med friterade bananer och glass till efterrätt. Det vet jag någon som gillar... hmmm...
Efter det har vi köpt massor av gott, kakor, schweizernöt, smågodis, kubb och chips... Detta ska förtäras framför Idol, undra hur mycket man får i sig efter kinamaten. Pappa tvekar jag inte på, och inte så mycket på mamma heller.

Imorgon ska vi åka ut och kika i lite affärer. Bland annat tror jag att vi ska åka på zoo och titta om vi hittar något roligt till Cookie och även kanske köpa en sån där "klicker". Skulle vara roligt att testa om hon kan lära sig något. med hjälp av den. Under vistelsen här har hon redan lärt sig att säga god dag!

Idag när jag kom hem och väntade mig att börja storstäda så hade A redan fixat allt! Å så skönt och åh så snällt och gulligt gjort av honom! :) Så under kvällen i väntan på att mina föräldrar kommer har jag busat lite med vovven, tagit en promenad med densamma och tittat lite på OC. Sen har vi varit och handlat lite också...

Nu är det dags för lite OC igen, har lånat säsong 1 av min ena systerdotter.

Mors och trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Helt rätt - morgnar är den korrekta böjningen, även om det ser konstigt ut :-)
Nåt borde man lärt sig efter Svenska på högskola i 2 år...:-)

2006-11-24 @ 21:57:12
Postat av: Anonym

Ohlala. vikken härlig dag. Som gjorrd för en utflyckt till Furuvik, eller hur?

2006-11-28 @ 14:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0