Spinning around!

Jag överlevde fredagens tur med Dina! Känns mycket bra... Men jag måste så här i efterhand erkänna att jag var lite hård mot henne. Här hade jag gått och väntat mig en mycket yster dam, men istället var hon jättesnäll. Även igår var hon snäll att köra. Så förlåt Dina, fortsätt att ha dina bra dagar!

Inte blev Monsieur anmäld till Axevalla den 17:e heller, tråkigt! Det hade verkligen passat perfekt för oss, men icke. Tosca ska däremot ut och starta i ett P21-lopp på fredag. Spår 10 fick hon, inget vidare, så man kan inte ha några höga förhoppningar.

Helgen har varit bra. I lördags var vi först en sväng till Biltema för att köpa en ny batteriladdare. Jag har ju som ni vet redan lyckats förstöra en. Efter Biltema åkte vi till Solvalla för att titta på V75-finalerna där. Det var dock väldigt dåligt väder och vi stannade inte kvar hela tiden. Istället åkte vi hem och kröp ner i soffan och tittade på Wallanderfilmen Jokern. Den var inte en av de bättre, även om alla är bra. Den förra, Blodsband, var mycket bättre!

I söndags var jag som sagt i stallet först på förmiddagen. Sen åkte jag hem och så gick vi och handlade lite mat. Vi köpte pitabröd, kräftstjärtar, diverse grönsaker och vitlöksdressing som vi sedan åt. Gott! På kvällen kom ett gäng grabbar från Karlstad förbi och vi spelade en pokerturnering. Jag kom tvåa denna gång och fick insatsen tillbaka. Lite snöpligt, men alltid något. Martin som jag spelade final mot var i alldeles för stort överläge för att det skulle vara rimligt att jag skulle vinna. I och för sig kan jag väl erkänna att jag inte spelade som bäst heller. Men jag kom ändå tvåa, så så dåligt kan det inte ha varit, särskilt med tanke på vilka fruktansvärt dåliga kort jag fick hela tiden.

Idag är det måndag igen och det betyder väl lite småångest. Men imorgon är det tisdag, och då är det början mot fredag och helg igen!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Jag har läst! :-)
Blivit inspirerad till och med! Kanske man ska skapa sig en egen blogg...bra sätt att skriva av sig på...
Håller tummarna för Tosca på Fre, och grabbarna i stallet håller en hov!!

2006-11-13 @ 23:19:23
Postat av: Mia

Hej Sandrah! Kul att du har hittat hit också! :)
Ja skapa en blogg, då har du iaf minst en läsare här! Jag håller också tummarna för Tosca på fredag, men har absolut inga höga förhoppningar.

2006-11-14 @ 09:50:04
URL: http://kattenslilla.blogg.se
Postat av: Kotten

Jag läser din blogg varje dag! Det var väl kul?

2006-11-14 @ 11:06:39
Postat av: Anonym

Ja det är ju jättekul! Men vem är du? :)

2006-11-14 @ 13:45:51
Postat av: Kotten

Jag kallas för Kotten, och bor på Tjärna Ängar. Trivs.

2006-11-14 @ 16:36:55
Postat av: Anonym

Okej, vi ses på fredag!

2006-11-14 @ 20:28:27
URL: http://kattenslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0