Regn regn regn...

Usch vad tråkigt det är med regn. Jag kan inte förstå hur det kan regna så mycket, så många dagar i rad, vart kommer allt regn ifrån? Tråkigt till max är det i alla fall, det är en sak som är säker. Skönt att man slipper ut och köra häst i detta vädret i alla fall. Men om några veckor börjar förhoppningsvis allvaret. Men man ska inte ropa hej, det kan hända mycket fram tills dess.

Idag har jag inte gjort så mycket. Tittat på de två sista avsnitten av One Tree Hill och plockat i ordning i köket. Har fortfarande inte fixat klart det andra i lägenheten som jag tänkt göra nu i flera dagar. Ack ack, men någongång så.

Är det förresten någon som vet hur man får in smileys i den här bloggen? Går det överhuvudtaget? Det är så mycket lättare att skriva då, när man kan visa sina känslor på ett bättre sätt. 

Efter köket så åkte jag en sväng till stallet och pysslade om donnan. Borstade, masserade och så magnettäcke på en stund. Hon tycker tom att det är skönt nu för tiden, för bara en dryg månad sedan tillbaka tyckte hon att det gjorde ont ont. Hoppas att det bara räcker med kiropraktorn sen, men det är väl tveksamt tyvärr.

Funderar på om jag ska sätta mig och spela lite poker. Men det har gått så dåligt på sistone så jag känner inte direkt något sånt där jättesug. A har hyrt Mission Impossible III, men jag orkar inte ens titta. Actionfilmer är inte direkt min grej. Jag vill se svenska filmer eller komedier, draman går också bra.  

Imorgon bär det av till Borlänge, förhoppningsvis blåser inte bilen av vägen på väg dit. Usch, storm, det låter verkligen uppmuntrande. Hoppas att vädret i alla fall är någorlunda när Tosca ska starta imorgon. Och håll tummarna för att det går bra. Det är hon värd nu efter allt trassel, och vi med förresten!

Nej nu får det vara nog för idag. Gonatt!

Kommentarer
Postat av: jetsetjimmy

Hello Jenna, jag vet nog vilka filmer du föredrar=) hihi. Nej då, jag bara skojar med dis såklart. Man skull ju skriva och visa att det är nån idé att du skriver här å inte i pappersformat... Ha det gott.

2006-11-12 @ 10:08:40
Postat av: Mia

Hallå där Tobbe!

Kul att veta att någon läser min lilla blogg :) Dock vet jag inte om jag gillar mitt smeknamn, men låt gå för den här gången... Watch it!

2006-11-13 @ 13:03:24
URL: http://kattenslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0