Ändrade planer!

Egentligen var det meningen att jag och ♥ skulle sätta oss i bilen och åka de nätta 40 milen upp till Sundsvall och Sundsvall Open Trot idag efter jobbet. Men jag kom på den briljanta idén att kolla om det gick något flyg upp. Då visade det sig att det gick ett perfekt flyg imorgon bitti som är framme klockan 09:10 imorgon bitti. Det enda jobbiga med det är att jag måste skjutsa A till Arlanda och vara där innan 07:50 imorgon. Hejdå sovmorgon :)

Sen tar han tåget hem när travet är slut och så hämtar jag honom igen vid tågstationen. Perfekt! Det kändes inte helt lockande att sitta och köra 80 mil på ett dygn.. och nu är ju ♥ bara borta från mig över dagen, och inte över natten. Me like!

En annan sak som är bra med detta är att vi kan ta en sväng förbi Dina lite senare idag och titta till henne. Hon fick en släng av korsförlamning igår igen, så jag vill se hur det är med henne. Vad jobbigt att det blivit så... Igår skrittade jag ändå bara och trots det fick hon det. Hon klarar tydligen inte av att stå utan att röra på sig med något kraftfoder alls. Är det någon som vet om betfor är bra eller dåligt för hästar som lätt får korsförlamning? Skulle behöva köpa nytt foder också, kanske ska ta det på samma gång. Eller så kan jag göra det imorgon, men det vore bra nu när Anders är med faktiskt. Vi får se. Först ska vi i alla fall en sväng till Sickla och kolla i affärer!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0