Snart semester igen, jippie!

Tjohooo! Snart är det två veckors semester igen, underbart!

Vi anmälde Tosca idag till ett lopp på Solvalla på onsdag och vi hade sett fram emot en start där, och så kommer hon inte med! Argh! Första reserv också, ännu mer snöpligt. Hoppas att Dina kommer med på Romme på fredag istället nu, håll tummarna!

Igår red jag på Dina för andra gången. Det kändes mycket bättre än första gången då jag mest trodde att jag skulle ramla av hela tiden, trots att vi bara skrittade :) Dina kändes också lite säkrare i balansen. Det är ju trots allt bara fjärde gången som hon blir riden. Hon var så snäll och duktig, det var riktigt roligt!

På semestern ska jag och ♥ lyxa till det lite med SPA, det blir inte heller helt fel. Sen har jag bokat tid hos veterinären också med både Monsieur och Dina. Monsieur ska dit på återkoll för att se om han är "ohalt" nu innan vi börjar trava. Dina vill jag kolla upp så att hon inte eventuellt är halt i båda frambenen. Hon travar ju bra som det är i dagsläget och det går ju bra när vi startar också, men jag vill ändå kolla upp. Hon travar ju så lustigt när det går i långsammare tempon.

Nu är det bara 3,5 timmar innan jag får gå hem! Ahhh!

Kommentarer
Postat av: Travsara

Varsågod det va så lite synd bara att Dina hade ont i stjärten.
Du vet att jag gärna hjälper till när jag har tid över.

2007-08-09 @ 22:00:02
URL: http://www.travsara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0