Veterinärbesök och flitiga Mia!

Idag har jag och ♥ varit till veterinären med Monsieur och Dina. Hästarna skötte sig jättebra, det är så skönt med snälla hästar! Peppar peppar osv...

Monsieur hade svarat bra på behandlingen och vi fick nu klartecken att börja köra igång. Det ska bli spännande att se hur han rör sig i trav nu efter behandlingen, håll tummarna för att allt känns bra! Dina blev behandlad med tuppkam i hovleden, vänster fram. Hoppas nu att det hjälper och att hon får ett mindre skuttigt framsteg.

Jag och Anders har varit så duktig den här semestern! Vi har fixat och donat och städat och rensat. Vi har bytt ut de fula fönsterbrädorna i alla rum till vita fina. Vi har rensat i klädkammaren. Vi har satt upp små hyllor i badrummet och varit till IKEA och köpt fina vita korgar till hyllorna. Vi har städat ur bilen. Och vi har rensat och ordnat i byråerna. Skönt! Duktiga vi!

Jag är så himla inne på vitt just nu. Nu vill jag byta ut alla ekmöbler i lägenheten och köpa nya, vita istället! Men lite blandning är fint också. Bland annat vill vi ha en ny vit TV-bänk och ett fint brickbord att ställa i vardagsrummet. Så om ni vet några fina vita möbler så hör av er...

Oj vad varmt det är att ha datorn i knäet! Alltså inte i knäet, men i.. på.. äh, ni fattar!



       

Kommentarer
Postat av: Sara

Va fint!

2007-08-19 @ 17:07:07
Postat av: Nicklasviktoria

really good site!!

2009-05-28 @ 11:42:57
URL: http://nicklasviktoria.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0