Adventsmys och Wallander

Vaknade förhållandevis sent idag för att vara mig. Strax efter nio. Normalt brukar jag ha väckarklockan på 08:00 både lördag och söndag, men den här helgen har jag känt att jag vill vakna på egen hand. Vaknade strax efter 8 igår och som sagt strax efter nio idag. Vi gick upp och la oss i soffan och tittade på Wallander - Pyramiden samtidigt som vi spelade lite poker. Filmen var väldigt bra och när den var slut så åt jag givetvis tomtegröt med kanel och socker och sedan en hembakad lussekatt och några pepparkakor. Mums!

Det andra ljuset är tänt i adventsljusstaken och nu är det inte långt till julafton och julledigheten.

Jag längtar!



image113

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0