J A G V I L L V A R A L E D I G !

Ja, nu vill jag ha julledighet! BUMS! Det är svårt att kliva upp ur sängen när det är såhär mörkt ute. Tänk vad bra det vore om man hade en timer på all mysig julbelysning i hela lägenheten! Så klockan 06:00 tänds allt och lägenheten blir bara mysig och fin! Då skulle det vara så mycket enklare att gå upp. I och för sig är det möjligt, men jag är nog inte tillräckligt händig :) Sen undrar jag om älsklingen som alltid går upp efter mig, skulle uppskatta tilltaget lika mycket :) 



Imorse när klockan ringde första gången var jag ganska trött, så jag tryckte på Snooze. Andra gången den ringde, kände jag mig förvånansvärt pigg. Men tror ni att jag gick upp? Nejdå! Och tredje gången den ringde, var jag dödstrött igen. Det är så korkat att inte gå upp på en gång, för man VET att det blir jobbigare nästa gång. Men man är inte alltid så smart så tidigt på morgonen. Eller jag säger man, men jag menar såklart jag :)

   

Snart ska jag åka hem till min älskling och få lunch ♥

Kommentarer
Postat av: Fridah

ha en jättefin dag :):)

2007-12-12 @ 11:21:23
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Mia

Fridah: Tack så mycket, och tack detsamma! :)

2007-12-12 @ 13:10:04
URL: http://kattenslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0