Julklappsinslagning

Igår kväll slog jag och älsklingen in alla våra julklappar som vi inhandlat. Jag var så trött efter att vi hade slagit in alla att jag stupade i säng. Satt även och gjorde mina egna askar av inslagspapper som jag ska lägga Leilas Rocky Road i och ge bort i julklapp. Tyvärr har jag inte hunnit göra godiset än, men jag antar att jag får försöka hinna med det idag. Annars får jag ta med mig alla ingredienserna när vi åker hem, och göra det där. Men det bästa vore om jag hinner idag. Men det är så mycket som måste hinnas med idag innan jag ska klippa mig klockan 18:00. Vi får se hur det går :)

Ska ta ett foto på julklapparna sen så att ni får se vad fint vi har gjort, måste bara hinna lacka lite först :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0