L E D I G !

ÄNTLIGEN! Åh vad skönt att äntligen få vara ledig! Nu väntar 16 dagars ledighet, kan knappt förstå det :) Har hunnit med allt jag behöver göra på jobbet, så det känns skönt att kunna ta ledigt utan att ha en massa släpandes på jobbet.

Igår efter jobbet åkte jag direkt till Dina och gav henne ett juläpple och kollade så att hon mådde bra. Nu träffar jag henne inte förrän på onsdag. Efter stallet var det att åka hem i ilfart för att göra Leilas Rocky Road och plocka lite i lägenheten. Sedan begav jag mig till Hårgänget för att klippa lite till, Den här gången blev jag i alla fall nöjd :) Sen hem igen och packa, bilen blev proppfull!

Vi kom iväg mot Borlänge strax efter halv 8 på kvällen, vi åkte över Gävle eftersom den nya motorvägen är så bra med viltstängsel i stort sett hela vägen. Kom fram till Anders föräldrar strax efter halv 11, då var det bara att kasta sig i sängen.

Idag blir det också fullt upp. Julklapparna ska lackas och Vi ska en sväng till Kupolen och köpa de sista julklapparna och troligtvis träffa några av Anders vänner. Sedan ska vi försöka hinna med och åka en sväng till Anders syster innan vi runt 4-tiden beger oss mot Sandviken för att klä granen och sedan ha "uppesittarkväll" hos Pernilla. Dit kommer alla mina nämaste vänner, så det ska bli jättemysigt! Vi spelar lite spel och äter skinkmacka och har det trevligt.

Blev tyvärr inga kort på julklapparna, och nu har jag ingen kamera med mig heller, så det blir ont om foton framöver...

image121

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0