Nu är julafton nära!

Åh, nu är det inte långt kvar till julafton, jag längtar! Idag har det lackats julklappar och skrivits julrim ätits skinkmacka och de sista julklapparna har inhandlats.

Kvällen igår hemma hos P och gänget var väldigt trevlig. Vi spelade spel, åt skinkmackor och godis. Nästan alla var där och det var givetvis mysigt att träffas hela gänget.

Jag har tagit bilder med mobilen på julklapparna, så jag ska försöka lägga ut något kort här sedan om jag lyckas. Det blir ju ingen vidare kvalitet, men bättre än inget :)

Snart kommer Martin och Sheyda och fikar en sväng och ikväll ska vi hem till Anders syster och spela bingolotto och umgås tillsammans.

Jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0