Sällskapsresan

Nu tror jag bestämt att jag ska krypa ner i sängen och titta på Sällskapsresan, den där de är på solsemester. Skulle faktiskt inte ha något emot att åka till solen någongång mellan nyår och våren. Det är ju bäst att åka någon gång på året när det är kallt och mörkt ute, förstår inte riktigt dem som åker till solen på sommaren. Jag tycker att sommaren i Sverige är bäst!

Såg på Bonde söker fru idag och oj vad vackert det verkar vara i Florens. Dit skulle jag vilja åka!

Känns förresten väldigt "ojuligt" att titta på sällskapsresan idag när det faktiskt är lucia, men jag har ju redan lussat, så då får jag göra det :)

Blivit inspirerad av Rix MorronZoo på morgnarna!

Sov så gott!



image118

Kommentarer
Postat av: Meetmonako

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.

2007-12-28 @ 19:04:25
URL: http://meetmonako.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0