Shoppat loss!

Idag har jag varit in till Gävle och träffat bästaste C och A för en lunch på Waynes. Det såg verkligen gott ut med avocadosallad, men eftersom jag skulle hem och äta lite senare så stod jag över. Shoppade en hel del fina saker som ni ska få se bilder på lite senare. Tyvärr har jag ingen kamera med mig hit, så jag ska fota sedan när jag kommer hem.

Köpte sex stycken kaffekoppar med fat, fyra stycken stora temuggar, en jättefin vinkaraff och små söta bakformar på Åhlens. Sedan köpte jag två vita träljusstakar att ha blockljus på som är jättefina, samt en vit brödburk i porslin. Den var precis vad jag letat efter, och även om den var ganska dyr så var valet enkelt :) Är mycket nöjd med mina inköp! Bilder på allt kommer senare, men såhär ser brödburken ut, vacker eller hur?

image127

Inatt åker mamma och pappa till Canarieöarna och jag är inte ett dugg avundsjuk! Grrr! Hoppas att de får trevligt med varmt och skönt väder ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0