Tick tack tick tack...

Måndag igen. Inte klokt vad veckorna, och framförallt helgerna går fort! Man hinner liksom inte med. Nu är det snart julafton, bara två veckor kvar.

Jag som tyckte att jag var ute i god tid, men nu inser jag att jag varken har gjort mina pepparkakshjärtan som jag tänkt göra i två veckors tid, jag har inte gjort knäck eller kola, inte gjort det goda julgodiset från Leilas jul, inte slagit in några julklappar, inte köpt klart alla julklappar, inte börjat skriva julkorten...

Och dessutom åker vi bort nästa helg och blir borta hela helgen. Nu börjar det bli P A N I K !



PS: Förresten så kanske rubriken Tipp tapp tipp tapp... hade passat bättre! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0