Uppe i luften...

Just i detta nu sitter mamma och pappa och deras resesällskap på flygplanet på väg till Spanien. Jag hade väldigt gärna följt med, det hade varit väldigt skönt att få komma till solen. Jag och A är hundvakt till världens bästa Cookie och det blir ett äventyr för henne de närmsta dagarna.

Nyår ska vi fira i Borlänge med Anders syster och hennes familj. Bara äta gott och ta det lugnt och ha det bra, ett nyår som passar mig perfekt.

Sedan på nyårsdagen så ska vi åka till Eskilstuna eftersom Tosca ska starta där. Cookie följer givetvis med på alla bestyr.

Nu är det dags för frukost... och jag saknar redan mamma och pappa! Hoppas att ni har det bra!



image128

Kommentarer
Postat av: Angelica

Åhh, ett sånt nyår vill jag också ha... Eller helst hade jag velat åka till Kanarieöarna. Ska snart göra ett ryck här hemma, städa och handla.

2007-12-30 @ 17:18:05
URL: http://angies.blogg.se
Postat av: Mia

Angelica: Ja det passar alldeles utmärkt, men jag håller med, Kanarieöarna hade varit än bättre! Jag ska precis prova mig på att göra Kattas blåbärs cheececake, som förhoppningsvis blir efterrätten imorgon :)

2007-12-30 @ 19:01:31
URL: http://kattenslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0