Dina är anmäld!

Nu har jag anmält Dina till ett lunchlopp på Gävle den 12:e februari. Anmälningslistorna kommer upp imorgon kväll, och jag kommer att vara hur nervös som helst. Jag kommer att bli väldigt besviken om hon inte kommer med (vilket jag egentligen inte tror att hon gör), och jag kommer att bli världens mest nervösa människa om hon kommer med. Men snälla ni, håll tummarna för att hon gör det!

Idag började jag med att skjutsa Anders till Solvalla eftersom han skulle jobba där. Efter det åkte jag till Tungelstaboden för att "reklamera" en säck med foder som jag köpte där i förra veckan. Datumet hade nämligen gått ut, så jag fick en ny säck idag. Sen körde jag henne en sväng. Hon kändes fortsatt smidig och fin, men vi körde bara väldigt lugnt. Imorgon ska jag låta henne springa på litegrann i några intervaller för att se att allt känns bra. Gör det inte det tar jag tillbaka anmälan, men det hoppas jag verkligen att jag inte måste göra.

Hon hade ätit bra också, ätit upp all frukost, och hon åt även lunchen, fast jag hade olja på. Kanon! Höet är hon dock kinkigare med, och det gillar jag inte. Ska nog köpa en höhäck och sätta upp på väggen, hon sprider mest runt höet som det är nu. Och med tanke på att hon är kräsen med maten så gillar hon nog inte att äta hö som blivit omkringsprunget. Såret som hon fick igår såg också fint ut, skönt. Men hon är verkligen så klantig med sina fötter. Ska höra med Karina om jag kan få ha skydd på henne ute i hagen för att försöka förhindra alla sår.

Nu sitter vi och tittar på Melodifestivalen, och alla låtar är lika dåliga som vanligt. Vet egentligen inte varför vi tittar, men det hör liksom bara till. Om Anders fått bestämma hade vi inte tittat, men det fick han inte idag. Josse och Johan var här och hälsade på idag också. Vi fick tillbaka vår borrmaskin som hon lånade för ca 2 år sedan, och så fikade vi lite. Så imorgon ska det sättas upp lite grejer på väggen. Bland annat några nya krokar i ek från Mio som ska upp i badrummet, en tavla som min kusin gjort, samt eventuellt ett cd-ställ, även det från Mio (såklart).

Håll tummarna nu för imorgon!



Dina agerar fotomodell...

Kommentarer
Postat av: Annette

Spår 1, perfekt!

2007-02-04 @ 19:09:04
URL: http://conversationpiece.blogg.se
Postat av: Mia

Ja verkligen, hoppas turen fortsätter! :) Varför var du inte på MSN när du ändå hade tillgång till internet? Grrr.. :)

2007-02-04 @ 22:50:16
URL: http://kattenslilla.blogg.se
Postat av: Annette

Jag var på jobbet och där kan jag inte ha MSN. Sorry... Jag kanske kommer upp till Sthlm nästa helg.

2007-02-05 @ 07:21:45
URL: http://conversationpiece.blogg.se
Postat av: Mia

Jaså, där ser man! Vad ska du göra här? :)

2007-02-05 @ 08:23:24
URL: http://kattenslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0