Hon kom med!

Hjälp, hon kom verkligen med i loppet som jag anmälde till! Det är med skräckblandad förtjusning, verkligen! Jag har nog inte riktigt förstått det än, jag vet bara att jag kommer att vara så fruktansvärt nervös. Hualigen. Men jag hoppas verkligen att det går bra och att jag slipper skämmas som tränare :)

Hon startar alltså på Gävle den 12 februari, i lopp 4 på lunchen och fick spår 1, verkligen jättebra!
Jag törs inte ha några förhoppningar, men drömmer såklart om att det ska gå bra ändå.

Klicka här för att se startlistan ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Grattis! Kul att hon kom med! Grattis till spåret också, du är väl förmodligen lite mer normal än oss som bävar för spår 1, eller Dina kanske är mer normal rättare sagt... Lycka till nu!

2007-02-05 @ 08:51:54
URL: http://somi.sprayblog.se
Postat av: Sandrah

Grattis! Hoppas det går bra och försök att sova NÅN timme innan den 12e iaf ;-)

2007-02-05 @ 12:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0