Ny musik!

Idag när jag och ♥ var till Mediamarkt fick jag med mig ett gäng skivor hem. Roligt! Var länge sedan jag köpte skivor nu, alldeles för länge sedan! Det ska bli bättring på det planet, jag lovar! Men jag har ju alltid så dåligt med pengar, så det är inte så konstigt att jag inte har råd att köpa något. Alla pengar går till hästrackaren, men det ska det bli ändring på nu. Nu får hon tjäna ihop sina pengar själv! Haha, I wish.

Blev förövrigt sugen på att köpa en "tjejtidning" idag också. Vilka är det som är bra? Jag har noll koll på sådant här nuförtiden. Ändring ändring!

Sen ska jag klippa mig om några veckor också, väldigt skönt! Jag har inte klippt mig på minst 1,5 år tror jag. Hemskt egentligen. Nu är håret verkligen alldeles för långt. Blir till att klippa av en bit och att göra lite fina slingor. Jag längtar! ♥

Dessa skivor köpte jag:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0