Tosca startar på Solvalla!


Hej och hå. Nu har jag precis kommit hem från jobbet och slängt i mig en tallrik med flingor och mjölk. Nu är det bara att klä på sig varmt och sedan åka till Solvalla. Tosca startar nämligen idag inom V64 i ett försök till V75, med hela 75 000 kr i förstapris. Halleluja! Hon kommer såklart att möta bra mycket tuffare hästar idag än vad hon är van vid, så förhoppningarna är väl att hon ska vara bland de fyra första i mål. Då är jag mer än nöjd! Vinst finns inte ens på kartan, så mycket vågar jag inte ens drömma om. Men jag hoppas på ett lopp med bra tempo där hennes spurt biter bra till slut :)

Håll tummarna nu, snälla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du måste ju vara missnöjd så dålig som hästen var!

2007-02-07 @ 22:13:17
Postat av: Rebecca

vilken trist kommentar! Trav är ju som sagt trav. Hästar är bara hästar. Och det är bara att komma igen. Man är tillräckligt besviken ändå när det går dåligt, man behöver knappast höra såna ord då ju! Håller tummarna för Dina på Tisdag!

2007-02-07 @ 23:14:13
URL: http://somi.sprayblog.se
Postat av: Mia

Till anonym: Alla får givetvis ha sin åsikt, tråkigt att du inte ens vågar stå för vem du är bara.

Rebecca: På måndag är det :) Och jag håller också tummarna, men jag har absolut inga förhoppningar. Det är med skräckblandad förtjusning måste jag säga haha. Tosca fick ju ett alldeles för tufft och opassande lopp, tråkigt att det ska hända i ett så pass viktigt lopp bara :( Men det är bara att komma igen!

2007-02-08 @ 08:03:30
URL: http://kattenslilla.blogg.se
Postat av: Rebecca

Javisst ja! Tänker ESKILSTUNA hela tiden, Gävle är det ju!!!

2007-02-08 @ 09:34:44
URL: http://somi.sprayblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0