Storm, storm, storm...

Nu verkar "äntligen" stormen vara här som metrologerna har pratat om i en vecka nu. Eller i alla fall så har Aftonbladet haft det i sin löpsedel nu senaste veckan. Man börjar nästan undra om det är Aftonbladet som hittar på, bara för att få sälja fler tidningar.

Jag har ganska precis kommit hem från stallet efter att ha varit ute och kört i världens busväder. Det regnade massor och blåste så att jag bitvis trodde att vi skulle blåsa bort. Tur att Dina är snäll i alla fall, peppar peppar. Det blev ingen speciellt lång tur, men hon kändes mjuk och smidig för att vara henne och inte verkade hon ha särskilt mycket träningsverk heller. Skönt! På tisdag kommer akupunktören Monica igen, ska bli spännande att höra vad hon har att säga.

Alldeles nyss har jag ätit lövbiff med klyftpotatis och morötter i ugn, och en god sås till, som min älskade A har tillagat. Mums! ♥

Imorgon är det måndag igen och det är lika ångest som vanligt. Jag gillar inte att behöva jobba jämt. Fram för 6 timmars arbetsdagar! NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0