Vacker vinterdag!

Idag åkte jag till stallet ganska så tidigt för att hinna hem och se både dokumentären om Helene Ann Johansson och sedan Prix d Amerique. Körde en lugn joggingtur i snön med Dina idag och hon kändes smidig och fin efter gårdagens provlopp, skönt! Det var verkligen en vacker vinterdag och det ser så mysigt ut när hästarna blir alldeles frostiga när man är ute och tränar.

Nu sitter jag här i soffan och kikar på TV medan Anders är iväg och jobbar. Jag tycker att det är så tråkigt när han jobbar kväll vissa söndagar, jag vill ju att han ska vara hemma och mysa med mig. Börjar få jordens huvudvärk också men ska nog ta och göra iordning en fruktsallad och äta lite vaniljvisp till. Det är verkligen så gott!

Ellinor vill köra Dina i ett eventuellt lopp också, så nu är det bara att hoppas på att hon fortsätter att kännas fin, samt att hon kommer med i något lopp. Ni får hålla tummarna!

Lägger ut en vintrig bild från i fredags när vi var och hälsade på travtränaren Hans-Owe Sundberg. Lägger även ut bilder på hans tre miljonärer, Scarlets Aino, Smashing Klipp och Laritz Supergoal...

Vackert!


Kommentarer
Postat av: Jolejla

Very nice site. Will sure visit again.

2009-05-26 @ 12:45:06
URL: http://jolejla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0