Hotellhelg!

Nu sitter jag på tåget på väg ner mot Axevalla och stochampionatshelgen! Jag och♥ ska bo på hotell och äta god hotellfrukost över helgen. Lyxigt!

Igår var vi till veterinären med Monsieur och jag tycker nog att det lät mer positivt än vad jag hade vågat hoppas på. Han blev behandlad i båda karpalsenskidorna fram och i höger bakkota. Nu ska han ta det lugnt i några veckor, och sedan får vi se om behandlingen gjort någon verkan. Jag hoppas verkligen! Tänk vad roligt om vi kunde hitta rätt!

Snart är de första två semesterveckorna slut och jag har redan ångest över att börja jobba igen. Det är verkligen underbart att vara ledig, det borde man få vara oftare. Sen tycker jag också att man ska införa sex timmars arbetsdag, det vore så mycket bättre för alla. Eller i alla fall för mig :)

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Antoniodiana

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

2008-08-27 @ 12:55:12
URL: http://antoniodiana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0