Nu är det nära!

Nu är det bara två arbetsdagar kvar till semester, underbart!

Det kommer att bli fullt upp på semestern, framförallt med hästarna. Det ska bli massage, akupunktur, tandläkare samt veterinär, så vi kommer att ha saker att göra :) Hoppas på något positivt med Monsieur, vill inte höra att det inte finns något att göra åt eller att prognosen är väldigt dålig, då blir jag deppig!

Dina startade på Mantorp i måndags och blev sexa efter ett väldigt struligt lopp där hon blev störd tre gånger i ett kortlopp på 1640 meter. Får verkligen vara glad att hon fick pengar (2000 kr) med tanke på hur loppet blev, samt att hon gick bra till slut. Hon sprang nytt rekord också, 1.15,7 på kort distans, autostart.

I går när jag var till stallet var hon lite svullen i senan på båda frambenen, alldeles nedanför framknäet. Det känns ju lite oroväckande såklart. Idag när jag var där tyckte jag dock att svullnaden var något mindre, får hoppas att det inte är något allvarligt! Hon ska få vila helt nu i en vecka, och sedan ska jag köra lätt och se hur det känns.

Usch vad dåligt det är på TV på sommaren, helt otroligt. Det kanske är nu man borde gå med i nån sån där club där man kan hyra hur många filmer man vill för en fast summa i månaden. Om det inte vore för att jag är så dålig på att se film på kvällen, jag somnar direkt! Har jag tur hinner jag se halva filmen... På helgerna brukar vi titta på hyrfilmer på morgonen när vi vaknar istället. Lagom roligt, men ganska mysigt ändå. Då får jag iaf se filmen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0