Sista veckan på jobbet...

... innan två veckors semester! ÅH VAD SKÖNT! Jag längtar redan!

Imorgon är det kortdag för min del eftersom Dina ska starta på Mantorp. Jag går efter lunch imorgon och sen börjar vi resan mot Mantorp senast klockan 14 om allt går enligt planerna. Hon startar i lopp tre och har bricka nummer tre. Det ska bli spännande att se hur det går med tanke på att hon var så duktig sist. Jag ber till Gud att hon inte får dödens bara, det vore verkligen förädande.

Det har varit så skönt med helg. Att äntligen få sova ut och slippa höra väckarklockan klockan 06:00 varje morgon. Imorse hade jag ställt klockan på 09:00 eftersom jag inte ville vakna senare än det. Dock brukar jag alltid vakna runt halv åtta på helgerna, men imorse hade jag inte en tanke på att vakna när klockan ringde 09:00. Skönt!

Älsklingen är iväg och jobbar och jag har precis kommit ut från duschen. Ska nog snart ta och fixa några jordgubbar att äta, det är så himla gott! Jag tycker att man ska passa på att äta det så ofta man kan på sommaren, för det är då jordgubbarna är godast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0