Tråååkigt!

Åh vad det är tråkigt att vara ensam hemma ibland. Nu är ett sådant tillfälle, tur att älsklingen kommer hem snart!

Igår fick jag besök av en av mina bästa vänner Catta. Mysigt och roligt! Hon sov över här och vi tog det bara lugnt på kvällen tillsammans med tv:n och en blåbärspaj som mamma bakat. Mycket gott! Synd att det blev lite kort bara och att jag hade tankarna på annat håll för mycket, men det blir fler gånger. Snart hoppas jag!

Har precis ätit en tallrik med knäckebröd och jordgubbar, det är så gott! Det är ingenting bra på tv heller, vilket gör mig ännu mer uttråkad! Har tittat på Fucking Åmål idag också, oj vad den var mycket bättre första gången man såg den. Det är ofta sådär med filmer man sett för många år sedan, att de inte alls är lika bra när man ser den nästa gång. Kanske får sluta med det. En film som jag tex aldrig skulle kunna se igen är "Den oändliga historien". Jag har ett sånt bra minne av den, så jag kan inte förstöra det :)

Just nu sitter jag och äter en påse Zoo i brist på annat. Kom hem nu snälla! ♥

image48

Kommentarer
Postat av: Sanna (Lillcaksa buke)

vad är det med dig och jordgubbar? ;D haha

2007-07-15 @ 23:04:52
URL: http://stallsanna.bloggagratis.se
Postat av: Mia

Sanna: Haha, går dem att undvika? :) De är såå goooda!

2007-07-16 @ 12:11:52
URL: http://kattenslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0