Bröllop och besök i Sala

Nu är vi hemma igen från det vackra bröllopet i Göteborg. Det var ett riktigt sagobröllop, och det var inte utan att man blev lite avis :) Vädret var fantastiskt hela helgen, så det kunde inte bli mycket bättre. Förutom möjligtvis hotellet vi bodde på. Rummen var jättesmå, och det kändes som om man bodde i en liten båthytt. Inte för att jag har bott i en båthytt tidigare, men jag kan tänka mig att de se ut och känns ungefär så. Det enda som var bra med hotellet var att det låg alldeles intill Åbytravet, så att jag såg hästarna från vårt fönster.  

I övrigt har jag även varit på sommarfest med jobbet. Där bjöds det på god mat och så hade vi en tävling som gick ut på att bygga varsin lådbil (gruppvis) och sedan tävla med denna i ett race. Det gick inge vidare för oss, men det var roligt ändå.  

På fredag ska jag och Anders iväg med Monsieur till Sven Lindblom i Sala. Det ska bli spännande att se vad han säger och vad han tror. Det ska också bli roligt? att få se hur hans ben mår i dagsläget. Jag hoppas så himla mycket att han ska hitta något annat fel än bara framknäna, det vore ett litet steg framåt tror jag.  

På vägen hem från Göteborg tog vi vägen förbi Jönköping, och det är verkligen vackert där när man åker längst Vättern. Förutom granarna så ser vyn ut precis som utlandet. När vi åkte var det dessutom så varmt att luften var helt disig, underbart fint!

image43

Kommentarer
Postat av: sara

Hoppas Svenne hittar nått som han kan fixa, så han blir bra och kan börja tränas.....Säg till om du vill ha hjälp med snyggingen nån dag. Jag är järna kamikase pilot! *ler*

2007-06-13 @ 22:16:02
Postat av: Annette

Så vackert!

2007-06-15 @ 09:14:44
URL: http://conversationpiece.blogg.se
Postat av: Mia

Sara: Ingen fara, du kommer nog att få hjälpa till ska du se, mohaha! :)
Annette: Jag vet! Och du som inte gillar Jönköping ;)

2007-06-15 @ 19:46:00
URL: http://kattenslilla.blogg.se
Postat av: Reneanja

Your website is extremely interesting

2009-06-02 @ 10:28:58
URL: http://reneanja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0