Vackert väder och bloggtorka!

Det har verkligen varit bloggtorka här nu ett bra tag. Jag vet inte om det beror på att jag hela tiden skriver ganska mycket när jag väl skriver, och att det på så sätt bär emot lite att skriva. Kanske vore bättre att skriva lite och ofta istället. Kan ju prova iaf :) Såg att jag fått en ny läsare som kommenterat här på bloggen iaf, kul! Verkar komma ifrån mina hemtrakter också, vackra Årsunda!

Jag minns inte ens riktigt vad som hänt sen jag skrev sist. Så nu struntar vi i det och ser framåt istället :)

Idag fick jag gå tidigare från jobbet för att hinna till ATG-kliniken och vaccinera mina hästar. Jenny var snäll och följde med så att vi kunde ta varsin häst. Annars hade jag fått springa som en vettvilling mellan stallet och kliniken för att hinna.

Imorgon är det dags för vår/sommarfest med jobbet. Vi ska ses ute på Djurgården och jag har en känsla av att det kommer att bli väldigt trevligt med tanke på det underbara vädret som vi har nu! Tänk om det kunde vara sånt här väder året om, vad underbart. Allt blir så mycket lättare och man är så mycket mer inspirerad när det är fint väder. Mer sånt! Direkt efter festen imorgon bär det av med bil till Göteborg tillsammans med älsklingen eftersom vi ska dit på bröllop. Det är Anders kompis Martin som ska gifta sig, och jag har en känsla av att det kommer att bli himla trevligt. Ser inte direkt fram emot bilresan, men vi får bytas av så går det nog bra.

Nej nu börjar inlägget bli långt igen, dags att sluta :)

image42
Jag längtar tillbaka...

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Kul med ett nytt inlägg men jag vill ju veta mer om hästarna jag... Start på G? Du skulle ha anmält till Hagfors...

2007-06-10 @ 19:33:28
URL: http://somi.sprayblog.se
Postat av: Mia

Rebecca: Ja jag vet, jag skulle ha anmält dit. Men det är lätt att vara efterklok :) Jag anmäler på, men det är ju svårt att komma med, så vi får se när det blir. Så snart som möjligt hoppas jag på!

2007-06-11 @ 10:35:10
URL: http://kattenslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0