Biodags!

Idag ska jag och ♥ gå på bio. Vi ska se Se upp för dårarna, jag tycker att den verkar vara riktigt rolig. Hoppas att jag inte blir besviken! Jag hoppas på lite Änglagårds-känsla fast lite mer åt komedihållet.

image27










Imorse var jag riktigt duktig och tog reda på det stökiga köket. Sedan satte jag upp tavlan som jag fick av pappas syster i julklapp. Det är förövrigt min kusin som gjort den, den är jättefin! Ska knäppa ett kort på den sen så får ni se. Efter det fixade jag upp en griffeltavla som jag köpte igår på Granit när jag var till Sickla. De har verkligen väldigt mycket fint på Granit, och så många fiffiga lösningar på en hel del saker. Fick bland annat ett tips på hur jag ska förvara alla j---la papper. I en fin liten låda med sådana där fina och praktiska hängmappar. Köpte bara hängmapparna eftersom jag redan hade en fin liten låda hemma, men givetvis var den lådan 1 cm för bred. Grr! Så nu blir jag ändå tvungen att köpa Granits låda.

Jag köpte även nytt puder, en ny ögonskugga, make-up borttagningsservetter och två stycken halsband. Jättefina!

Just ja! Jag beställde ju en del kläder från HM igår också. Ringde lite snällt till mamma och frågade om jag inte kunde få kläderna i födelsedagspresent, och det gick hon med på. Tjoho! Pengarna svämmar inte direkt över hos mig.

Idag var jag i stallet och körde Dina. Hon hostar fortfarande men verkar mindre snorig, så jag hoppas att det är på rätt väg iaf. Förhoppningsvis räcker det med några intervaller sen när hon är frisk och sen är det bara att anmäla igen! För övrigt känns hon faktiskt väldigt fin tycker jag, hoppas att det håller i sig!

Nu ska vi snart äta hemgjord pizza, sen bär det iväg till bion. Den börjar 18:05, perfekt tid, då borde vi hinna hem och se Andra Chansen. Heja Uggla! Jag gillar honom mer nu sen han varit ersättar för Gert vid Rix Morgonzoo föregående vecka. Han verkar vara en skön människa.

Hoppas att ni har en trevlig helg! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0