Jag vill ha sommar, NU!

Filmen var jättebra, verkligen! En riktigt "feel good"-film. Rekommenderas! Det var verkligen ingen Änglagårdkänsla, men man gick ut från biografen leendes. Det är alltid bra!

Jag vill verkligen ha sommar nu! Sitter och tittar igenom lite bilder som jag har på datorn och drömmer mig bort... Här ska ni få se vart jag brukar spendera mina somrar...

Vi börjar med mina föräldrars drömhus, här skulle jag så gärna vilja bo när jag blir stor...

image28

image29

Sedan har vi Anders föräldrars sommarstuga i Torsång...

image30

image31

Ge mig sommar! Jag längtar! ♥

Kommentarer
Postat av: crazyangel

Oj... typ.. superfint?! :P

2007-06-07 @ 20:08:30
URL: http://www.crazyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0