2007-11-07

Idag har jag och ♥ varit på en liten utflykt efter jobbet ut till Rindö för att köpa ett sött litet vitt bort som jag hittat på blocket. För att ta sig dit var man tvungen att åka bilfärja, vilket jag aldrig gjort tidigare. Inte ♥ heller tydligen eftersom han först trodde att vi skulle åka med det jättestora fartyget Amorella. Ha ha!

En annan rolig sak som A ställde till med var att han hade glömt pengarna hemma. Jag frågade honom precis innan vi åkte om han hade pengarna med sig. Ja, sa han. När vi kom fram hade han inte det. Det blev lite pinsamt när vi var tvungna att berätta det för tjejen som sålde bordet, men hon litade som tur var på oss och vi fick ta med oss bordet ändå. Har satt in pengar på hennes konto nu på kvällen, så det ska inte vara några problem. Skönt att man ser ut som någon man kan lita på i alla fall :)

Såhär ser bordet ut:

     

Och såhär söt var Cookie när hon var här och hälsade på i helgen:



Jag känner mig så pysslig, och den känslan gillar jag!


Kommentarer
Postat av: Niklas

Det var gulligt, bordet alltså. Jag och Emma ska nog flytta ihop nu snart...in till stan. Åh vad jag längtar!

Hoppas allt är bra.
KRAM

2007-11-08 @ 15:08:10
Postat av: Mia

Niklas: Tack så mycket :) Vad roligt för er, men det var snabba ryck, det var ju inte speciellt längesedan du flyttade till egen lägenhet haha :) Kram!

2007-11-09 @ 08:55:04
URL: http://kattenslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0