2007-11-11

God förmiddag!

Nu har vi precis avslutat vår frukost med levande ljus och färskt bröd och sitter och slötittar på Seinfeld (för ovanlighetens skull :)...) Innan frukosten låg vi i sängen och tittade på Oceans Thirteen. Det är så mysigt att vakna tidigt och lägga sig och titta på en film på morgonen. Helst ska man vakna riktigt tidigt, så att klockan inte är mer än nio när filmen är slut. Jag gillar inte att sova bort hela dagarna på helgen, vaknar hellre tidigt och lägger mig i skaplig tid sen.

Nu har jag äntligen kommit in i vintertiden också. Första veckan efter att man ställt om klockan, var jag supertrött redan klockan halv 9, det var inte speciellt roligt :)

Igår var jag en sväng till IKEA och handlade massor av värmeljus och några blockljus, lite tyg och lite annat krims krams. Skulle egentligen ha åkt till Panduro, men det får bli idag istället eftersom jag inte hann igår då jag var tvungen att åka till stallet innan det blev mörkt. Så vi ska försöka ta en sväng till Panduro idag istället, jag har en liten lista som jag förhoppningsvis ska inhandla. Vi får se :)

Nej, dags att göra sig iordning inför dagen. Hoppas att alla har det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0