2007-11-12

Hej på er!

Idag fick jag paketet från Nordljus som jag hade beställt! Jippie! Dessutom hade jag fått ett brev från STC där det stod att jag skulle få drygt 1000 kr utbetalt för Dinas placering senast :) Verkligen välkomna pengar!

Här kommer lite bilder på vad som var med i paketet. Det är inte allt som jag beställde, och jag har heller inte beställt allt som är på bilderna, men delar av det :)

           

      

     

Bild 1: Stort blockljus från IKEA, hjärtan på ståltråd som jag lindat runt ljuset från Nordljus, liksom bandet med små blommor är också därifrån.
Bild 2: En fin tvålpump.
Bild 3: En krona från Nordljus tillsammans med två blommor jag köpte idag, hjärta på tråd samt en annan som jag inte kan namnet på :)
Bild 4: Den nya hushållsrulleshållaren.
Bild 5: Ett litet sött hjärta i porslin.

Och hur vacker är inte denna?

image81

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0