2007-11-13

Idag gick jag tillbaka till blomsteraffären och med mig hade jag blomstercheckar för 150 kr som jag fått för flera år sedan, närmare bestämt i feburari 2005 :) Köpte en söt liten nalle, ett jättefint hjärta av mossa och en fin brödkorg i trä. Givetvis har jag tagit kort på det jag köpt...

       

Fina va? :)

Idag tänkte jag åka till stallet men avstod med tanke på vädret och vilken kaos det brukar bli i trafiken i Stockholm så fort det kommer lite snö. TUR, eftersom jag sedan ringde till Karina och hon meddelade att det var strömavbrott i stallet. Inte så roligt att ha kommit dit efter att ha åkt tre mil, för att komma dit till ett kolsvart stall. Hoppas att det inte blir något knas med Dina nu för att hon får stå en dag extra. Och jag håller tummarna för att det blir väder så att de kan gå ut i hagen imorgon, hon har ju trots allt bara sommarskor fortfarande. VIll inte behöva brodda än tack.

Satt upp den ena julstjärnan idag också. Jag vet att det är lite väl tidigt, men det struntar jag i. I detta mörker måste man få mysa till det lite. Såhär blev det:



Nu ska jag äta lite nygräddad risgrynspudding med saftsås, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0