2007-11-18

Snart måndag igen, uhhh! Känner hur måndagsångesten kommer krypande... Jag har så lite att göra på jobbet för tillfället, och dagarna blir låååånga...

I fredags var jag och ♥ på kent. Det var kanonbra! En av de bästa konserterna jag sett med dem, och då har jag ändå sett väldigt många, knappt 10 stycken skulle jag gissa på. Men det var en bra blandning mellan gammalt och nytt, väldigt snygg scenshow och kanonbra ljud. GIllade Annexet skarpt, det var en bra konsertlokal. Ska dit på torsdag också och se på Winnerbäck tillsammans med pappa, det kommer att bli hur bra som helst. Jag vet det!

I lördags gick vi upp i hyfsad tid och åkte till Sandviken efter frukosten. Väl framme gick jag och mamma en sväng på stan medan Anders styrde kosan mot Borlänge för att gå på trav samt hälsa på hans nära och kära. Ett litet missöde uppstod då jag fick med mig Anders väska istället för min. Vilket resulterade i att jag inte hade något smink och inte några kläder med mig inför kalaset vi skulle på senare på dagen. Kaos! Slutade med att jag fick gå dit i mammas kläder och utan smink! Argh! Provade lite av mammas smink men insåg snart att det inte skulle bli bra. Less is more, haha!

Imorse sov vi till strax efter åtta, gick en promenad med Cookie och sen in och åt frukost. Sen drack vi lite glögg innan vi begav oss mot Stockholm igen. Direkt hem och åt och sen vidare till stallet. Hann inte mer än till bilen innan Karina ringde och sa att Monsieur gjort sig illa. Suck! Så jobbigt med alla dessa bekymmer... Men vi får hoppas att det blir bra snart!

Nej nu måste jag dricka något, är törstig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0