2007-11-20

Idag är jag så trött! Jag gillar inte att vara trött... Vill vara pigg, ha massor av energi så att jag har inspiration till att pyssla, laga goda pajer, gott matbröd, piffa och dona hemma osv. Men det tar mycket tid, kostar oftast ganska mycket pengar och mycket ork. Och nej, inte idag heller :)

Hästarna tar ju mycket av min tid, och dessutom är man väl kanske lite lat också när man verkligen har tiden. Men samtidigt tar det sin lilla tid också och pallra sig in till stan. Vi bor i och för sig rätt nära, men ändå. Affärerna stänger ju runt 18-19, och slutar jag halv 5 så är jag nog inte inne i stan förrän runt halv 6. Efter det måste det vara snabba ryck haha.

Men på fredag ska jag i alla fall vara ledig efter lunch. Mamma och pappa och Anders föräldrar kommer ner och hälsar på och vi ska gå på stan och julshoppa lite. Tur att lönen kommer då, hoppas jag i alla fall. Borde väl vara så i och med att 25:e är en söndag? Hoppas hoppas!

Det finns så mycket jag vill köpa och göra! :)

Tjing! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0