2007-10-03


Igår startade Dina på Rommetravet för första gången efter ett uppehåll på dryga två månader. Det var ett stolopp, högst 110 000 kr, 1640 meter autostart. Hon fick ett bra lopp från utgångsläget och hamnade i fjärde ytter. Satt kvar när attackerna kom bakifrån men hade fritt ändå på upploppet. Hon hade dock inget att ge till slut och höll mest sin fart. Hon slutade oplacerad och vi fick åka hem utan några slantar med oss hem. Detta var väl dock inte helt oväntat med tanke på utgångsläget och att det var ett bra tag sedan hon startade, hon behövde förhoppningsvis loppet för att vara bättre till nästa gång :) Det var en ganska tung känsla när man satte sig i bilen och visste att man hade 3,5 timmar i mörker framför sig. Men det gick bra det också!

Igår fyllde även pappa år, hurra hurra! Tyvärr hade jag inte hunnit köpa någon present till honom, men det ska vi ta igen sen och ha ett litet tårtkalas med present när vi åker hem nästa gång. Mums, tårta gillar jag!

Idag efter jobbet ska jag och ♥ åka och köpa en ny dammsugare. Gamla Popsy har tyvärr gett upp efter att ha införskaffats år 2000 då jag flyttade hemifrån. Så Popsy har gjort bra ifrån sig ändå. Även om jag egentligen kanske tror att den släpper ut minst lika mycket damm som den suger upp :)

Vi ska i alla fall införskaffa en sådan här: http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vProd/48164?opendocument&markID=25-12-10

Tror det blir bra eftersom Anders har astma och jag allergi. Sen ikväll ska vi inviga den är det tänkt, jippie! ;)

I helgen som kommer får vi besök av en vän till Anders, det ska bli trevligt. Men det är ju också mycket därför som vi känner att vi måste inhandla en ny dammsugare fortare än kvickt :)

Kommentarer
Postat av: Annette

Hur är det med Morgan?

2007-10-04 @ 08:29:27
URL: http://conversationpiece.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0