2007-09-05

Rolig rubrik va? Jag har bestämt mig för att alltid skriva dagens datum som rubrik istället för att hela tiden hitta på någon. Jag läste i någon blogg att man blir så styrd av rubriken och på något vis blir låst i det man ska skriva. Och jag håller faktiskt med, så hädanefter blir det tråkiga rubriker.

Apropå tråkigt. Jag har åkt på världens nackspärr och kan knappt röra mig. Jag kände igår efter lunch att det började göra ont, men inte alls särskilt farligt. Inte heller på kvällen var det så farligt. Men sedan vaknade jag på natten av att jag var så fruktansvärt stel, så efter det kunde jag knappt sova utan låg och hade ont mest hela tiden. Det spelade ingen roll hur jag låg och det gjorde väldigt ont att försöka vända på sig. Hoppas verkligen att det går över snart och att jag får sova bättre inatt. Har smort in med Zon och ska göra det en gång till idag.

Nu är jag hungrig och snart ska jag äta lite varm nyponsoppa med glass och biskvier och till det en nybakt fralla med ost och sylt. Mums!

Min Anders är för övrigt världens bästa.


Kommentarer
Postat av: Annette

Ett alternativ är att skriva rubriken sist! Men det går fint med datum också, bara kul att du skriver.

2007-09-11 @ 08:07:09
Postat av: Mia

Ja det är sant, det har jag inte tänkt på. Men det är bra mycket enklare att bara skriva datum, då slipper man fundera så mycket :) Var det en hint att jag ska skriva lite oftare eller? :)

2007-09-11 @ 10:00:27
URL: http://kattenslilla.blogg.se
Postat av: Annette

Nej då, man ska ju hinna leva mellan bloggandet också!

2007-09-12 @ 13:57:14
Postat av: Mia

Jo det är ju så! :) Jag är så dålig på att skriva korta blogginlägg också, så det krävs ju att man har tid för att sätta sig ner :)

2007-09-13 @ 13:37:31
URL: http://kattenslilla.blogg.se
Postat av: Niclaslinea

Site was very helpful. thank you

2009-03-26 @ 08:15:26
URL: http://niclaslinea.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0