2007-09-11

Är så trött, så trött... Kan knappt hålla ögonen öppna. Konstigt egentligen, la mig inte så värst sent och har sovit hyfsat bra vad jag vet. Dock måste jag köpa en ny kudde, den jag har nu är inte bra för min nacke. Vaknar hela tiden helt stel i nacken. Om jag inte passar mig får jag väl nackspärr igen, och det vill jag inte ha!

Idag ska jag äta god wook som Anders lagade igår, mums!

Igår var jag i stallet och körde första intervalljobbet med Dina efter behandlingen. Tyvärr märker jag ingen skillnad efter behandlingen, men hon kändes pigg och fin. Dock har jag svårt att släppa hur hon travar i lugnare tempon, argh! På måndag kommer Monica ut och kollar igenom både Dina och Monsieur. Ska be henne kolla igenom Dina riktigt ordentligt, jag hoppas att rörelsemönstret kan ha med snedheten att göra, men jag vet inte. Annars är nog en behandling av knäna att föredra. Vi får se hur det blir.

I helgen hände mycket skoj. I fredagskväll var vi ute och åt tillsammans med Anders och numera min kompis Martin Ericsson och hans numera fru. (Martin Ericsson som spelar fotboll i Danmark, i Bröndby, wow wow, eller hur? :)... ). Vi var på Grill som ligger på Drottninggatan och det var ett mycket bra ställe, även om maten jag tog kanske inte var den bästa. Dock var Anders fiskrätt väldigt god. På lördagen träffade jag Emma och vi gick och shoppade i Farsta Centrum, mycket trevligt! Jag köpte även en fin kofta, perfekt att ha över en top på vintern så att man slipper frysa.

På lördag kväll var vi bjudna hem till Victor och hans flickvän i Aspudden. Vi åt mat och kikade på fotboll tillsammans med några andra av deras vänner. Trevligt det med!

Ikväll ska det röjas i lägenheten! Har jag sagt länge nu, men nu ska det bli av! Hoppas jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0