2007-09-24

Äntligen måndag!

Helgen som varit var en väldigt trevlig tillställning. Vi styrde kosan mot Värmland och Karlstad direkt efter jobbet på fredagen och var framme runt 18:00. Väl där checkade vi in på hotellet och gick sedan och mötte upp Stoffe och åt middag tillsammans med honom på Alfies. Åt där en väldans massa gånger när jag bodde i Karlstad och var nöjd alla gångerna. Dock måste jag säga att jag inte blev lika nöjd denna gången, och inte Anders heller då hans fisk hade alldeles för många ben. Ja, den låg kvar på tallriken, men ni förstår.

Efter middagen gick vi till ATG-live (där vi spenderat många timmar tidigare) och tittade på Tosca när hon startade på Romme. Det gick inge vidare och hon slutade oplacerad. Hon fick ett lopp långt bak i kön, men hade inte alls samma speed till slut som hon brukar ha. Vet inte om det beror på att hon börjar tappa form, om hon inte är helt frisk eller om hon helt enkelt surnade ur när hon kände att hon inte rådde på dem. Det är bara att ta nya tag! Vi är så bortskämda med att hon alltid brukar gå så bra varje gång :)

Kvällen spenderade vi på Koriander tillsammans med Anders och PG, två gamla klasskompisar till min Anders. En mycket trevlig kväll med bra musik :)

Lördagen tillbringade jag på stan medan Anders jobbade på Färjestad. Jag köpte tre jättefina ljusstakar med tillhörande ljus samt en tröja från Gina Tricot. Jag hade givetvis glömt alla mina kort och pengar hemma, så jag fick låna pengar av Anders, men det gjorde ju att jag inte hade så mycket att röra mig med.

Efter shoppingturen bar det vidare av mot travet och där mötte jag upp med Rebecca och hennes Niklas och senare också med Alex och Tina. Hade väldigt trevligt på travet och det var skoj att träffa Rebecca och Alex igen! De kommer till Stockholm under kriteriehelgen också, så då lär vi ses igen :)

På söndag förmiddag var jag och Anders en sväng till Sickla och köpte bland annat nya kuddar till sängen för 500 kr styck (hrm...). Sedan åkte jag till stallet och körde intervaller med Dina samt att Sara körde Monsieur så att jag kunde titta på honom från sidan. Han såg helt okej ut, man kan inte säga med blotta ögat att han har ont någonstans än i alla fall. Så jag hoppas att det fortsätter så!

Nej, dags för lite mat!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag vill oxå bo på hotell! Älskar hotellfrukost. Jag som inte äter frukost alls i vanliga fall!

2007-09-26 @ 22:51:41
URL: http://angies.blogg.se
Postat av: Mia

Angelica: Haha, det var ju lite märkligt att du gillar frukost på hotell i sådana fall :) Men samtidigt så går det ju inte att motstå allt gott de har på hotell. Dock ser jag frukosten som det bästa målet, alltid :)

2007-09-27 @ 11:41:00
URL: http://kattenslilla.blogg.se
Postat av: Angelica

Jaa, det var löjligt enkelt att hitta till Globen, och hem kom jag oxå, utan problem! :)

2007-09-28 @ 20:40:36
URL: http://angies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0