Bästa fredagskänslan!


♥ ♥ ♥

Även idag har jag spenderat dagen i Uppsala, lika trevligt idag som igår. Först hotellfrukost och sedan lite föreläsningar och gemensamma diskussioner. Sedan fick vi en rundvandring i Uppsala konsert och konferens hus, det var väldigt fint och invigdes så sent som 1 september 2007. Vi åt även vår lunch där, köttfärslimpa med någon sorts potatispuré med sockerärtor samt ärtskott och rostad parmaskinka. Mycket gott!

Efter lunchen var det slut för dagen och vi åkte tillbaka till Stockholm. Detta innebar att vi var tillbaka i Stockholm strax efter två och sedan åkte jag hem och vände och mötte upp älsklingen på stan. Vi strosade runt i Vasastan en sväng först innan vi drog oss in mot stan. Där köpte jag 1 liter balsam från Matrix som jag hoppas är bra. Eftersom jag har så tjockt hår går det åt så mycket balsam. Jag hade tänkt köpa balsam från Redken, men det kostar 300 kr för 250 ml och 1 liter från Matrix var nedsatt från 500 kr till 200 kr. Så jag provar och ser vad jag tycker. Hoppas att det fungerar bra, det kommer ju att ta rätt lång tid att göra slut med 1 liter balsam hahaha.

Jag köpte även en jättefin lykta från Indiska som vi ska hänga på balkongen samt ett par pilotbrillor. Jag brukar aldrig ha solglasögon, och trivs kanske inte jättebra i dem. Men strunt samma, det är så skönt att ha!

Har haft jättebra fredagskänsla idag och verkligen njutit!

Hoppas att du också har njutit dagen!

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0