En dag i Gävle


Idag har jag spenderat dagen i Gävle. Älsklingen jobbade på V75 medan jag gick på stan och träffade tjejerna för en fika/lunch på Java. Mycket trevlig och jag fick även med mig en del shopping hem, även om jag egentligen inte har råd med det. En svart jeanskjol med hög midja samt en korallfärgad klänning från Vero Moda, samt en turkos top och ett halsband från Gina Tricot. Bilder kommer kanske senare... :)

Efter Gävle åkte vi ut till mamma och pappa och åt fläskfilé och potatisgratäng, busade med sötaste Cookie samt bytte till sommardäck. Medan vi bytte däck snöade det, komiskt!

Imorgon är det stallet och trädgårdsmässan som gäller. Kul!


Kommentarer
Postat av: Lauritzheidi

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2009-07-31 @ 09:27:44
URL: http://lauritzheidi.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0