En perfekt måndag


Detta har hittills varit en perfekt måndag! Jobbmåndagen kändes lagom lång för att ändå vara måndag. När jag kom hem gick jag direkt till affären och handlade och sedan tillagade jag och älsklingen lövbiff, klyftpotatis med dill och salt och en svampsås med färska champinjoner. Mycket mycket gott!

Jag hann även med att dammsuga medan maten fixades och sedan dess har jag suttit i soffan och ätit lite choklad och kikat på One Tree Hill (skräll). Nu är det Nytt läge och Cashmere Mafia som gäller!

Hur ser din måndagkväll ut?



Kommentarer
Postat av: Sandrah

hehe, vilken säsong tittar du på nu? Är det avsnitt du redan sett eller nya? Man kan ju bara inte låta bli!

2008-04-14 @ 22:37:17
Postat av: Mia

Sandrah: Jag kikar på avsnitt jag redan sett förut, om och om igen haha :) Tror jag såg sista avsnittet av säsong 2 nu senast :)

2008-04-16 @ 08:08:19
URL: http://kattenslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0