Long time no seen


Nu var det längesedan jag bloggade. Detta beror till stor del på att jag varit i Lofsdalen tillsammans med mamma, pappa och Anders från onsdag till lördag. Och från att vi kom tillbaka till Stockholm i söndags så har jag inte haft så mycket tid för att blogga helt enkelt :)

Fjällen var mysigt med väldigt mycket slappande, en del längdskidåkning och många avsnitt One Tree Hill. Vilken skräll va? Jag var faktiskt den enda av oss som inte fick träningsvärk av skidåkningen, vilket jag tycker är mycket märkligt. Dock har jag träningsvärk nu istället, men den tror jag kommer ifrån att jag körde Dina igår för första gången på länge haha. Hon ligger på rätt mycket, även om hon var ovanligt lugn igår.

Idag har det varit körigt på jobbet eftersom det inte är någon som sköter mitt jobb om jag är ledig. Det är det värsta med att vara ledig, att man alltid har så mycket att ta igen när man kommer tillbaka. 50 obesvarade mail till exempel, och då har jag bara varit borta i tre dagar.

Nu ska jag ta och platta håret och sedan tror jag att jag ska åka en sväng till Sickla och köpa lite puder, eventuellt balsam från Redken och sånt där genomskinligt lack som man har ovanpå nagellacket för att skydda.

image233

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det är väl nära Årsta, vore jätteskoj och ses
när vi väl är på plats :) Ha en skön kväll! Kram

2008-04-07 @ 20:43:09
URL: http://starwoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0