Marängtårta våren till ära!


♥ ♥ ♥

Håller på och bakar en marängtårta våren till ära! Det är första gången jag bakar en sådan men än så länge ser det lovande ut... :) Jag brukar nämligen ha en förmåga att misslyckas med mina bak titt som tätt, men övning ger färdighet som det så fint låter.

Idag slutade jag redan klockan 12, skönt! Nu är det typ långhelg förutom de timmar som jag måste in och jobba på fredag. Det är lite surt, men skönt att få flextid.

Nej nu är det dags att ta ut tårtan snart, bildbevis kanske kommer senare :)

Hoppas att ni alla har en trevlig valborg!

Sköna maj välkommen!

♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Nu finns det en tävling hos mig med fina måbra-priser för både utsidan och insidan. Trevlig helg!

2008-04-30 @ 15:51:37
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0