Min konstiga dröm


Inatt sov jag ganska oroligt. Det var varmt (jag måste sänka värmen inne i sovrummet) och jag drömde en massa konstiga saker.

Bland annat drömde jag att jag, mamma, pappa, Anders och en kollega från jobbet var på semester tillsammans. Väl där när vi skulle sova så kom en ekorre till mig mitt i natten och sov i en tändsticksask. Och i tändsticksasken sov även Metallicas sångare James Hetfield haha. Han var så liten och söt där han låg i den lilla tändsticksasken och trängdes med ekorren och efteråt var jag så stolt för att jag hade fått en massa autografer från honom.

image234
Bild: Google bildsök. PS. Tänk er honom i miniatyr dela tändsticksask med en söt liten ekorre.

Jag drömde även om en läskig orm som kom krypande på golvet och jagade mig på natten. Men den plockade pappa bort eftersom han sa att den var blind och inte kunde vara farlig.

Drömmen avslutades med att vi åkte i en jättefin stor båt och vattnet var spegelblankt och solen sken och det var en underbar sommardag. Ett ganska bra sätt att vakna på förresten :)

Drömmar kan vara väldigt konstiga ibland.


Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.I.G.I.N.N.A.N af Uppsala

han ser ut som en gris

Jag undrar om du vet vad det finns för kurser/utbildningar för den som vill jobba inom mode eller modetidning?

2008-04-14 @ 09:50:52
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0